Fast i jukkolan?

Är det bara jag som inbillar mig, eller har utsidan blivit segare sedan rocsport sammarbetet började. Det kan ju vara så att det bara är jag som fått för mig att sidorna laddas långsammare. Men jag tycker att andra sidor som jag besöker ofta håller samma hastighet som alltid, det är bara utsidan som är som seg kola.
Hela sidan är dock inte seg, själva rocsport toppen och reklamen brukar kommar rätt så fort, men resten av sidan får man vänta på.

Är det bara jag som upplever detta?

Jag tycket som du.....nu förtiden tar det en väldig tid att surfa runt på utsidan...nästan så man drar sig för att göra det.
hadet
Björn

clindh

Forumvärd
Vilken browser, version och operativsystem har ni?

Testa nu igen; jag såg att det var lite felaktig HTML-kod i sidhuvudet, det kan ha ställt till det för vissa browsers.

Om inte denna fix gav något resultat, testa att stänga av menyerna (länk finns på förstasidan i tredje kolumnen). Vi vet att vissa browsers har problem med den komplexa programkoden som menyerna använder.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg