• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Får ej Backpacker

avslutad210712

Gäst
Är det bara jag som har problem med leveransen av Backpacker?

Beställde och betalade Backpacker för någon månad sedan men när jag inte fått några nummer så kollade jag för en månad sedan. Inga problem vi skickar nya men fortfarande har jag inte sett till några tidningar. Är det bara jag som haft sådan otur eller är det vanligt förekommande?
 

avslutad210712

Gäst
Har fått en förklaring nu till varför jag ej fått mina Backpacker. Varför i allsin dar skall de använda den adress jag angav när jag beställde tidningen när de helt självsvådligt kan ta signaturen i min epostadress och sedan gör man en helt egen sammanblandning av beställningsadressen och adressen till mitt jobb och vips blir det en totalt obegriplig adress. Om de åtminstone hade skickat till hela den adress som står i signaturen så hade jag fått tidningarna till jobbet i alla fall.