Fäste/Anordning montering för iphone?

Jag är ute efter något fäste så jag kan ha min iphone framför sittbrunnen på kajaken.
Hojta till om ni känner till Fäste/Hållare till iphone 4s. Gärna som man skruvar fast! Jag använder ett lifeproof vattentätt skap på telefonen.

Vilka kartor?

Har inget svar på din fråga, men undrar vilka kartor du kör i iPhonen. Jag är nyfiken på om det finns bra och fungerande system för paddling.

Jag har Navionics Europa sjökort i min. Det är nog det bästa jag känner till och väl värt de slantar det kostade.

Sen är jag ingen vän av "tusen prylar på fördäcket" som är i vägen vid räddningar etc så telefonen håller jag i flytvästens ficka då jag inte använder den.

Iphone hållare på kjell o company är prisvärda, finns en modell du bygger ihop själv, skruvfot sugpropp svanhals fäste osv, vad man vill ha helt enkelt,

Själv har jag sugpropp, med ett universalfäste (ifall jag har med gps ist) en lina fäst i telefonen till stativet och en från stativ till däcklina, så ifall de skulle åka av så är varken stativ eller telefon borta!

Kör med seapilot appen, fungerar kanon!

Liknande trådar

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg