• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

"Facebook" för sånna som oss!

översatt av google:)

Hej! Norge här!

Jag och en kompis har startat en social webbplats som är tänkt att vara som "Facebook" för friluftsentusiaster från hela Skandinavien. Det är som FB, ladda upp foton, video, chatt mycket mer!

Vi hadde väldigt gärna uppskattat lite skryt från våra grannar, för å inte nävna vänner därifrån!! Säg vad ni syns!

WWW.YOURWILDERNESS.ORG

avslutad210712

Gäst
Med tanke på att jag lämnat facebook så hoppas jag att det inte är som facebook :)

önskar er lycka till, alltid kul med plattformar för intresserade.. tror dock att det är svårt att lyckas i en stentuff konkurrens.

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg