• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Extreme Sports Channel.

Extreme Sports Channel är det något att ha eller? Visas det någon form av klättring där? Eller är det bara massa snowboard hysteri? Tänkte skaffa mig den via Com Hem. Vad tycker ni som har den, är den bra eller rent av suger den?
 
Hej!

Extreme Sport har mest skateboard, surfing, "trixar"
med cyklar mm, vad jag har sett. Jag har tyvärr inte sett någon klättring där. Kanalerna som jag har sett klättring på är Explorer och Adventure One.

Mvh Henrik
 
..för att vara slö och inte orka surfa runt just nu så frågar jag istället; Vilka är det som har dom kanalerna? Hitta inte dom på Com Hem´s lista?
 
Enrok; sa:
Hej!

Extreme Sport har mest skateboard, surfing, "trixar"
med cyklar mm, vad jag har sett. Jag har tyvärr inte sett någon klättring där. Kanalerna som jag har sett klättring på är Explorer och Adventure One.

Mvh Henrik
En hel del snowboard också och motorcyklar som flyger mer än kör - samt det måttligt laglia bilrallyt Gumball 3000. Jag har extremsportchannel men är det klättring man är ute efter och har comhem som leverantör så rekomemdnerar jag nog National geographich channel, discovery travel&adeventure eller i någon mån travell channel.

/Patrik