• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

EXPEDITION: Ytterskärgård!

82807_main_stor.jpg

Hej!

Denna stuga i norra Upplandsskärgården har jag tillgång till första halvan av augusti (v32 och 33).

Stugan är liten och enkel men ligger perfekt, 5 meter från vattnet och ett stenkast från den orörda ytterskärgården. Just nu är det bara jag i "projektet" (förutom några kompisar som kommer ut ngn helg) så jag skulle gärna komma i kontakt med en eller två andra skärgårdsfreak att paddla/åka båt med! Kajaker kan man hyra i närheten. Och blir det för varmt för att paddla eller man får träningsvärk i armarna så har jag en motorbåt. Huvudsaken är ju att man får en riktig skärgårdssemester!

Låter det här intressant så hör av dig till mig, maila (bart@rixmail.se) eller skriv ett inlägg här. Vi hörs!

/Martin.

Graso1.jpg

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Mr Sarek Expedition till Svalbard Reskompis 1
adventure_transport Trans continental zebra expedition Reskompis 0
Mongoliet- Indien expedition Reskompis 0

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg