Jag har varit och klämt på detta (de hade inte 4x4 merter i butiken att nyttja, annars hade jag gjort mer) och jag måste säga att det är ganska smart av flera anledningar. Jag antar att du redan lagt märke till linsamlarna och det fastsydda packpåsen/stånghållaren.
Gummicordsen var en av de detaljer som jag inte kunde testa men jag har inga tveksamheter i den frågan, det är skitsmart med ett förbehåll: om du tänkt använda tarper framförallt som extratak utanför tältete eller så är de nog mest onödiga. Jag tycker att det är jävligt bekvämt att kunna dra åtså man slipper slak duk som har sig i vinden.
Vad jag inte lyckades komma ihåg att kolla var tyvärr om den hade gummicords runt om hela eller bara på vissa sidor, huvudet under armen som vanligt!
Kvalitén kändes bra och jag tyckar att priset är mycket bra om man jämför med övrigas då man här har linor, packpåse/stånghållare, och markspik i ett enda paket.
Markspiken var av ok kvalitet men skulle jag upp 2 veckor i fjällen skulle jag gärna se att de fått bekänna färg först på kortare turer.
Vad jag sett går det på ca 1400, hittar du nått billigare kan du ju hojta till här!