ett litet tack

Efter att ha blivit meddragen till en klättervägg kröp ett gammalt intresse fram så smått. Friluftsliv, fjäll och alpint. Efter att ha läst bland trådarna här på forumet kunde man inte låta bli att inspireras. Bland alla aktiviteter finns det massvis som är intressant, klättring, cykling, utför, längdskidor mm. Samtidigt har min träning utveklats positivt (tyvärr inte kardion) vilket ger ett extra sug efter nya mål. Så smått började en liten tanke gro i mitt huvud och jag har nu börjat överväga att kanske försöka ta mig an Åre Extreme Challenge 2007.
Ska inte dra för stora växlar, har mycket arbete framför mig och allt är inte gjort i en handvändning.
Men jag ämnar börja jobba med det som målsättning, och om utveckling går åt rätt håll så är tanken ingen omöjlighet.

Så samtidigt som jag säger tack! för inspirationen ber jag också om användbara råd om någon sitter på sådant.
Övningar i gymmet för användbar styrka, bra kombinationspass för att testa sig gentemot ansträngningen det innebär att göra ÅEC eller andra värdefulla tankar.

Med vänliga hälsningar
Olof Persson
 
välkommen

Mitt tips är att haka på Multisportarna i Skåne - såg på profilen att du kom ifrån Skåne.
I Skåne finns det multisportare lite varstans.
I Malmö/Lund finns skånes första multisportklubb (finns trådar kring det här i forumet men sidan är http://www.skaneadventure.nu). I Helsingborg vet jag att det finns multisportare bland orienterarna samt i Kristianstadtrakten ska det också finnas några multisportare.

Så istället för att nöta gymmet själv kanske du kan både finna tips och insperation bland likasinnade.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
MikeMike Camp Molloy efter ett tag.... Multisport 63
A Högberg Ett lopp i månaden 2003 Multisport 16
x-treme Att starta ett Multisportlag---> Multisport 4
Looper Tack för feedbacken! Multisport 0

Liknande trådar