• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Ett klick för skogen

Ingen tvekan...

Man bör väl klicka imorrn igen... och i övermorgon... och dagen efter det... och efter det... och, ja ni fattar principen :)

///Björn
 
...och tydligen har sidan överlevt ända sedan 2004 och stiftelsen har hunnit köpa en skog i Årrenjarka. Klicka vidare! Jag har gjort den som startsida. Det vore trevligt om våra barn och barnbarn också får se några träd.
 
mountainfox; sa:
...och tydligen har sidan överlevt ända sedan 2004 och stiftelsen har hunnit köpa en skog i Årrenjarka. Klicka vidare! Jag har gjort den som startsida. Det vore trevligt om våra barn och barnbarn också får se några träd.

Nu lär det här med träd inte vara något större problem framöver. Många småbönder lägger ju ner och planterar skog istället. Ingen gammelskog direkt, men träd är det ju. Lite öppna landskap är ju inte heller fel.
 
wibeck; sa:
mountainfox; sa:
...och tydligen har sidan överlevt ända sedan 2004 och stiftelsen har hunnit köpa en skog i Årrenjarka. Klicka vidare! Jag har gjort den som startsida. Det vore trevligt om våra barn och barnbarn också får se några träd.

Nu lär det här med träd inte vara något större problem framöver. Många småbönder lägger ju ner och planterar skog istället. Ingen gammelskog direkt, men träd är det ju. Lite öppna landskap är ju inte heller fel.

Sant, fast poängen med den här stiftelsen är ju att rädda gammelskog som inhyser en massa utrotningshotade arter.