Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vilken version på firmware har du? Legend och Vista är ganska lika varandra. Vissa personer har drabbats av fenomenet att inga timers går, när de kör med senaste versionen av mjukvara till Vistan.
Kanske något liknande med Legend? Om du har senaste (tror den heter 2.41 till Legend), prova att backa ett par steg, och kolla om problemet finns kvar.
Jag har kollat min Vista, och där räknar tiderna, allihop. Men någon skrev nånstans att hans tider inte fungerade med senaste betaversionen till Vista. Däremot om han backade en version.
Dock funderade jag lite i helgen, för då fick jag för mig att total tid på min Vista var längre än vad det borde varit sedan nollställning, men jag är inte riktigt säker på det.
Garmin har nyss publicerat en uppdatering till Vistan, för att fixa just detta. Antagligen har de gjort samma fel i Legend. De enheterna delar uppenbarligen en stor del av koden i sin firmware, något som är helt naturligt.
Uppdatering för Legend kommer säkert snart, den också.