Erfarenheter av www.sport-tiedje.se??

Jag ska köpa en kombinerad höjdmätar- och pulsklocka (Suunto X6 HR) och har hittat en tysk-svensk-dansk sida (www.sport-tiedje.se) som har lägre priser än svenska butiker.
Jag tänkte höra om någon här på utsidan har erfarenhet av dem eller kanske t.o.m. känner till någon nätbutik som säljer ännu billigare klockor.
 
Dålig erfarenhet

Jag beställde en kocka från dem (Ciclosport Alpin plus). det hela slutade med att jag 3 månader senare istället fick en suuntoklocka. (i och för sig till ett bra pris)

Under tiden fick jag själv ringa och skicka mail mm. för att väcka deras intresse.

Jag rekomenderar inte att du köper i från dem. och framför allt att du inte löper med visa kort utan med postförskott istället
 
Jag köpte en roddmaskin med VISA kort från sport-tiedje i januari och är mycket nöjd med hur de skötte affär och leverans. Priset var 25% lägre inklusive leverans. Det gjorde många tusenlappar på en dyr maskin. Däremot är de lite optimistiska när de skriver att de har en vara på lager på nätbutiken. Verkar inte alltid stämma. Jag ringde till dem och fick korrekta besked. Talade både med engelsk och svensktalande personal. Jag kan rekommendera Sport-tiedje.
 
Sorry för sent svar! Köpte ett löpband från dem, med kreditkort. Gick lysande, kom efter några dagar, halva priset mot Sverige. Funderade ett tag nästan på att köpa ett gäng och sälja vidare här...
 

Liknande trådar