Erfarenhet av Natural Park Ambin pants

Jag har lyckats hitta ett par Natural Park Ambin pants för 60 Euro, de kostar 187 Euro i ordinarie pris på deras hemsida.

Verkar vara en Friluftsbyxa i Softshell. Nån av er som har erfarenhet av denna?

Mer specifikt, är öppningen i benen tillräckligt stora för att gå utanpå ett par slalompjäxor. Här kommit fram till att jag trivs mycket bra med att åka utför i softshellbyxor som saknar membran.

Länk till hemsidan:

Jag har lyckats hitta ett par Natural Park Ambin pants för 60 Euro, de kostar 187 Euro i ordinarie pris på deras hemsida.

Verkar vara en Friluftsbyxa i Softshell. Nån av er som har erfarenhet av denna?

Mer specifikt, är öppningen i benen tillräckligt stora för att gå utanpå ett par slalompjäxor. Här kommit fram till att jag trivs mycket bra med att åka utför i softshellbyxor som saknar membran.

Länk till hemsidan:
Jag chansade. Det verkar vara en rätt välsydd byxa. Sitter bra, lite stretch i tyget. Tror möjligen den går utanpå slalompjäxan, har inte testat ännu. Tack vare stretch. Tyget känns hyfsat vindtätt. Tror den ska funka relativt bra som skidbyxa med rätt antal lager under. om jag rymmer dessa lager. Nåja annars blir den perfekt för promenader i höst och vinter.

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg