Bara Heli
Har för mig att min bara heter Heli, är det herrmodellen månne? Vet inte vad det är för skillnad. Jag gillar inte fickorna i min, det är svårt att hålla händerna i dem och det finns ingen bra mobilficka. Huvan är stor, skall väl passa på hjälm antar jag men det medför att den inte har så bra passform utan. Det finns stroppar för att justera men jag tycker inte att det blir så bra. Dessutom är de små och pilliga så man kan varken spänna eller släppa med vantar. Om man får önska ytterligare hade det inte varit så dumt med en större och mjukare "flärp" över dragkedjan under hakan.
Jag har haft problem med att min jacka gått sönder i sömmarna i fodret men det har inte varit något problem att få den lagad.
Är trots detta rätt nöjd med jackan. Ärmarna är långa och bra, kanske för att det är herrmodell, jag är utrustad med babianarmar så tjejmodeller brukar inte räcka till. Mycket kardborre och rejäla dragkedjor, stora ventilationsöppningar. Dessutom är den snygg och till rätt pris!
Om man vill ha en jacka som skall duga till allt får man acceptera att den kanske inte är riktigt klockren till nåt.
A