EnZo Trapper

Tjenare!

Är de någon som vet om Enzos trapper i D2 har en scandiegg, eller en secondär egg?
Är de någon som har en trapper? som kan dela med sig av sina erfarenheter? =)

Tacksam för svar!

Björn

Det finns väl bägge?

Kolla in www.brisa.fi där finns det mycket bilder.

Jag köpte en begagnad Trapper för några veckor sedan och har inte hunnit använda den i nämnvärd omfattning.

Trevlig kniv men slidan känns inget vidare, får nog försöka göra en egen.

Uffe

Kolla in www.brisa.fi där finns det mycket bilder.

Jag köpte en begagnad Trapper för några veckor sedan och har inte hunnit använda den i nämnvärd omfattning.

Trevlig kniv men slidan känns inget vidare, får nog försöka göra en egen.

Uffe

Tack! Jag har försökt att kolla om de är de men de är en scandi och de ser ju så ut. Jag beställde en idag och de såg så ut. Har du en i o1 eller D2? =)

Den här beställde jag
https://www.nordellknives.com/porta...nfo&cPath=92_228&products_id=2390&language=se

Den verkar finnas i både scandi och högslipfas. Och med både Zero och sekundär egg. Det får man nog säga till hur man vill ha det.

Seved

Det finns lite skrivet om Enzon på www.bushcraftuk.com. Bara att söka i forumen.
Men du kommer ju snart att kunna bilda dig en egen uppfattning - och det är ju den som räknas!

Min kniv är gjord i D2, hade nog egentligen tänkt mig O1 men jag köpte som sagt min begagnad.

Uffe

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Frandsén91 EnZo Utrustning allmänt 10
cancerman enzo Utrustning allmänt 36

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg