Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
En stickkniv
- Trådstartare seved1
- Start datum
Tackar .) . Jag behöver ha lite pengar, för tillfället. Tyvär .
Seved
Hm du har inga BM fällisar.
Seved
Har aldrig varit en BM-man...men Spyderco är jag ett stort fan av. Är tokförtjust i min nya Para-military 2 i digicamo och blankt blad. Kan vara den skönaste fällis jag ägt. Rekomenderas.
Jo, bytet med Boar-huntern var så klart menat som ett skämt. Den kniven köpte jag till stickkniv för ett par år sedan men det tog inte många dagar innan handtaget började skramla mot tången. CS har tappat, gammal sanning men kan inte sägas nog.
Lycka till med försäljningen, du gör Riktigt fina knivar!
/M
Har aldrig varit en BM-man...men Spyderco är jag ett stort fan av. Är tokförtjust i min nya Para-military 2 i digicamo och blankt blad. Kan vara den skönaste fällis jag ägt. Rekomenderas.
Jo, bytet med Boar-huntern var så klart menat som ett skämt. Den kniven köpte jag till stickkniv för ett par år sedan men det tog inte många dagar innan handtaget började skramla mot tången. CS har tappat, gammal sanning men kan inte sägas nog.
Lycka till med försäljningen, du gör Riktigt fina knivar!
/M
Aj då synd jag är ju Bm människa ja. Hm den får jag googla på.
Jaha det var så pass illa, jo jag har hört att dom blivit sämre. Tråkigt ;( .
Ja tack Jag hoppas kunna sälja den snart.
Tack tack
Seved
Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter
Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg