En stickkniv

Nu har jag fått färdig den andra modellen av stickare. Den är gjord in 3 mm tjockt UHB15LM.
Hela kniven är 325 mm
Bladlägnd: 210 mm
Bladbredd: 30 mm
Mitt foto kan inte på långa vägar, göra skaftet rättvisa. Det är helt otroligt fint trä. Stabbad valnöt.

Seved

Stickkniv2.gif

Stickkniv3.gif

Stickkniv4.gif

Tackar .) . Jag behöver ha lite pengar, för tillfället. Tyvär .

Seved

Hm du har inga BM fällisar.

Seved

Har aldrig varit en BM-man...men Spyderco är jag ett stort fan av. Är tokförtjust i min nya Para-military 2 i digicamo och blankt blad. Kan vara den skönaste fällis jag ägt. Rekomenderas.
Jo, bytet med Boar-huntern var så klart menat som ett skämt. Den kniven köpte jag till stickkniv för ett par år sedan men det tog inte många dagar innan handtaget började skramla mot tången. CS har tappat, gammal sanning men kan inte sägas nog.
Lycka till med försäljningen, du gör Riktigt fina knivar!

/M

Har aldrig varit en BM-man...men Spyderco är jag ett stort fan av. Är tokförtjust i min nya Para-military 2 i digicamo och blankt blad. Kan vara den skönaste fällis jag ägt. Rekomenderas.
Jo, bytet med Boar-huntern var så klart menat som ett skämt. Den kniven köpte jag till stickkniv för ett par år sedan men det tog inte många dagar innan handtaget började skramla mot tången. CS har tappat, gammal sanning men kan inte sägas nog.
Lycka till med försäljningen, du gör Riktigt fina knivar!

/M

Aj då synd :) jag är ju Bm människa ja. Hm den får jag googla på.

Jaha det var så pass illa, jo jag har hört att dom blivit sämre. Tråkigt ;( .

Ja tack Jag hoppas kunna sälja den snart. :)

Tack tack

Seved

Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter

Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg