Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Januari - vår första natt: vår gräsmatta, inte så kallt, barnen älskade det (tältet kunde ha spänts mer, jag vet, men det var så det blev i fredagsnatten )
Gjorde försök förra året, men pga sjukdom missades december. Då hade sonen (13 år) sovit ute en gång i månaden sen april (och en gång i veckan under sommarlovet) medans jag hade sovit ute sen juni. Nu blev det vindskyddet, med nedladdad på datorn film innan vi somnade. Hoppas köra hela året!
Jag och den yngsta av mina döttrar (12 år) har antagit utmaningen. Första tillfället blev hemma på gräsmattan i Umeå med några minusgrader och snöfall under natten. Supermysigt och god sömn utan att frysa.
Jag och den yngsta av mina döttrar (12 år) har antagit utmaningen. Första tillfället blev hemma på gräsmattan i Umeå med några minusgrader och snöfall under natten. Supermysigt och god sömn utan att frysa.