Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
En Bg och utility
- Trådstartare seved1
- Start datum
Den på första bilden gillar jag skarpt formen på medan jag har lite svårare för hemgjorda kydex eller liknande. En slida enligt bild 1 i mörkare läder med en Hunter eller Utility med mörkt skaft i trä eller micarta står på önskelistan när jag får pengar över Vad har du för väntetid på en sån kniv ca?
Jag ska försöka att ha färdiga knivar hela tidenmen jag har inte riktigt kommit dit än. Men dom två på översta bilden är färdiga bara slidorna kvar. Sen håller jag på med ett gäng Bg hunters nu, som jag hoppas bli klara med snart.. Den utilityn som är med slida på den sista bilden ska vara med i vapentidningen i nästa nummer.
Jag kan ju göra en läderslida till en Bg oxå om du vill, den blir lite dyrare då.
Seved
Jag kan ju göra en läderslida till en Bg oxå om du vill, den blir lite dyrare då.
Seved
Tackar ska ni ha. Jo jag håller med dej depaul fast jag använder läderslidor till bruks knivar oxå.
niklaz: På bg huntern är det Bladlägnd 90 mm total lägnd 210 mm.
Utilityn har bladlägnd 90 mm och total lägnd 195 mm.
Jag hoppas kunna göra färdigt slidan till bg huntern i veckan. Den kommer att bli lite anorlunda än dom jag gjort förut.
Seved
niklaz: På bg huntern är det Bladlägnd 90 mm total lägnd 210 mm.
Utilityn har bladlägnd 90 mm och total lägnd 195 mm.
Jag hoppas kunna göra färdigt slidan till bg huntern i veckan. Den kommer att bli lite anorlunda än dom jag gjort förut.
Seved
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
En utility till | Utrustning allmänt | 1 |
Liknande trådar
Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter
Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg