Hej. Jag har tänkt att boka en biljet till Spanien/ Malaga/ El Chorro. Jag har fått väldigt stort intresse för klättring och har hört så gott om El Chorro. Jag har lite tid att njuta på så jag har tänkt boka enkel resa. Vill stanna ca en månad och prova klättringen runt om där. Jag är väldigt ny på det här med klättring men jag gillar det.
Tanken är att jag ska investera i en fin tält och stormkök. Det kan vara fint att ta sin tid med att laga mat.
Nån som kan ge mig lite tips som har varit där för?. Det finns rätt mycket info ute på internet men det är alltid supert med lite mera.
Om det är nån som vill göra mig sällskap och vill klättra och vandra, hör av dig för mera info.
;D
Tanken är att jag ska investera i en fin tält och stormkök. Det kan vara fint att ta sin tid med att laga mat.
Nån som kan ge mig lite tips som har varit där för?. Det finns rätt mycket info ute på internet men det är alltid supert med lite mera.
Om det är nån som vill göra mig sällskap och vill klättra och vandra, hör av dig för mera info.
;D