Dykbuddy...

jag tog mitt dyk.cert -97 då jag var 17 år i Norrland. Har CMAS**!Har sedan dess dykt i Norge, på Teneriffa, på Mallorca samt i Röda havet. Under de senaste två åren har jag mest dykt i svenska vatten. Har läst en 5-poäng kurs i marinarkeologi på södertörns högskola förra året. Är mkt intresserad av dykning. Läser till vardags till sjuksköterska och är 22!
Prioriterar i första hand säkerhet,inga machofasoner eller djuprekord!
Har egen dykutr. inkl. torrdräkt!

Hej

Kanske jag duger ;-)
glad skit på 28 år som har egen utrustning, gillar att dyka och är väldigt lite macho.
Om inte kom gärna till http://www.dykarna.nu där det finns en chat och en hel massa sköna dykare som alla inget hellre vill än sticka ut och dyka. vi sticker ut ibland och träffas ett stort gäng av alla cert nivåer och skolor.

NEEEEEJJJJJ!!!!!!!!

Dyk inte med Tobbe! Han är livsfarlig! Nej, jag skojade bara. Han är jättebra att dyka med. Håller med Tobbe här. Välkommen till dykarna punkt nu och du är hjärtligt välkommen att dyka med oss i Stockholms underbara undervattensvärld (?)

Annars är det bara att maila så mailar jag tillbaks så dyker vi någon kväll.

Vi ses säkert!
Annika

Hej jenny!!

Man hittar dig lite var som helst på nätet*s* Tycker du ska ta dig hitt ner och dyka någon gång. Vi är duktiga på säkerheten och sånt=) Du skulle nästan kommit hitt över den dagen jag ska fixa i sjöräddning. Det kommer att bli jätte roligt tror jag. Annars har vi en väldigt säkert dykbåt som vi är ute med. Så du känner dig trygg ändå. Det är ju viktigt som sakt. =) Och kolla på http://www.dykarna.nu. Där hittar du en massa glada människor som dyker och står i...

Hej hopp i de blå=)

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg