Dubbla recensionstrådar

Har nyligen sett både MSRs Titankastrull och Telemarksbindingar i dubletter.
Någon felingång måste det bero på....

//J

PS Övriga alternativ här under står fortfarande kryssrutorna och texten över undre ramen...

clindh

Forumvärd
Listan visar nya recensioner, och det har onekligen skrivits två recensioner på samma produkt nyligen - så listan visar "iofs" rätt. Men jag skall fixa så den bara tar med en produkt en gång i listan även om det skrivits fler recensioner.

"PS Övriga alternativ här under står fortfarande kryssrutorna och texten över undre ramen..."

Jag förstår fortfarande inte denna felrapport, vad är det för kryssrutor du menar?
Och vilken webbläsare och vilken version av den?

Christer,
under den här inskrivnigsrutan som jag nu skriver i finns en samling inskrivalternativ under rubriken Tilläggsalternativ, först rutan därunder Övriga alternativ har en rad som börjar med en kryssruta *Gör automatiskt om URL:er till länkar. kryssruta Stäng av smilies i texten. Denna raden ligger i Safari 2.0.4 och iCab 2.0.3 över undre ramen.
Hoppas det blev klarare nu.
Ditt förslag till lösning av dubbla eller tredubbla eller än fler recensinoner låter bra.
//J

clindh

Forumvärd
Ah, när du skriver ett inlägg - jag tolkade "här under" som då man läser inlägget :)

Uppdatera Safari kanske? Jag har inte tillgång till en Mac förrän nästa vecka för koll av detta, men jag har kollat med Safari-betan på Windows (3.0.2) och där ser man iallafall inte detta fenomen.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg