Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Drakflygning
- Trådstartare Molngrabb
- Start datum
Fick denna länken precis av en kollega på jobb, www.skanedrakar.se
Här finns drakar av alla dess sorter och jag kommer beställa...
Fick denna länken precis av en kollega på jobb, www.skanedrakar.se
Kanon !
minns att man satt fast linan i marken o hade alldeles för lång lina (flygplats fanns intill...)
Klart jag flyger drake. Jag har både en sport kite och en power kite. Söker just nu reservdelar till sport kiten. Körde sönder den senast.
hrungnir, tack för länken, de verkar ha bra med reservdelar. Denna sport har aldrig blivit så stor i Sverige. Hade inte folk börjat med kiteboarding hade vi fortfarande kört med drakar från macken
hrungnir, tack för länken, de verkar ha bra med reservdelar. Denna sport har aldrig blivit så stor i Sverige. Hade inte folk börjat med kiteboarding hade vi fortfarande kört med drakar från macken
Här har det ju blivit några inlägg! Kanon! Ni får gärna registrera er på mitt forum för drakflygare!
Här har det ju blivit några inlägg! Kanon! Ni får gärna registrera er på mitt forum för drakflygare!
räcker inte detta forumet?
räcker inte detta forumet?
Räcker och räcker... Det beror på vad man vill ha ut av ett forum. Åt dig räcker det garanterat.
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg