Alla har vi ett eller flera drag som aldrig ger någon fisk trots ihärdiga försök att åtminstone få en enda liten firre så att man sedan nöjt kan packa undan draget i dammlådan och glömma bort det.
Mitt drag är Reflex spinnare.
Jag var nog inte mer än 12 år när jag uppskattar att jag köpte mitt första pack med dessa spinnare, den såg ju helt otroligt bra ut.
Jag har otaliga variationer som jag fått av pappas fiskelåda och en uppsättning som man kan byta sked på till olika mönster.
Men jag har trots år av fiskande aldrig i hela mitt liv fått fisk på draget.
Mest av allt har jag fiskat med den orangea och den bedömer jag därför som allra sämst.
Draget är så uselt att jag inte ens är säker på om man kan få bottennapp om man försöker.
Det går inte att få fisk på det där draget, punkt slut!
Vilket drag eller typ av drag får ni aldrig fisk på?
Mitt drag är Reflex spinnare.
Jag var nog inte mer än 12 år när jag uppskattar att jag köpte mitt första pack med dessa spinnare, den såg ju helt otroligt bra ut.
Jag har otaliga variationer som jag fått av pappas fiskelåda och en uppsättning som man kan byta sked på till olika mönster.
Men jag har trots år av fiskande aldrig i hela mitt liv fått fisk på draget.
Mest av allt har jag fiskat med den orangea och den bedömer jag därför som allra sämst.
Draget är så uselt att jag inte ens är säker på om man kan få bottennapp om man försöker.
Det går inte att få fisk på det där draget, punkt slut!
Vilket drag eller typ av drag får ni aldrig fisk på?