Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
drag?
- Trådstartare Siven
- Start datum
Borde inte vara...
Försök att få tag i en monteringsanvisning för draget du skall sätta dit så ser du där om du kommer att klara av det eller inte.
Monteringsanvisningen får du oftast inte om du köper ett begagnat drag men behövs för besiktningen.
Jag monterade ett drag på en Toyota för inte så länge sen. Det krävdes visst kunnande men var inte så svårt.
//Janne
Försök att få tag i en monteringsanvisning för draget du skall sätta dit så ser du där om du kommer att klara av det eller inte.
Monteringsanvisningen får du oftast inte om du köper ett begagnat drag men behövs för besiktningen.
Jag monterade ett drag på en Toyota för inte så länge sen. Det krävdes visst kunnande men var inte så svårt.
//Janne
Skruva fast draget är inga problem så länge du har ett drag som är gjort för just din bil, kabeldragningen lite jobbigare men där har exempelvis Mekonomen färdiga satser för olika bilar med instruktioner för hur de kopplas in.
Om du bara ska transportera cykel har Thule cykelhållare både för montage på taket och för bakluckan.
Jag har en Golf III och använder en som monteras bak med remmar, lite jobbigare att montera än en som monteras på dragkrok men sitter bra när den väl är på plats.
/M
[Ändrat av granbom 2004-09-05 kl 13:46]
Om du bara ska transportera cykel har Thule cykelhållare både för montage på taket och för bakluckan.
Jag har en Golf III och använder en som monteras bak med remmar, lite jobbigare att montera än en som monteras på dragkrok men sitter bra när den väl är på plats.
/M
[Ändrat av granbom 2004-09-05 kl 13:46]
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg