Din favoritpryl

få saker fascinerar och engagerar så mycket som prylar. och det gäller oavsett om du är en manisk samlare eller en stillsamt mediterande munk.

jag tänkte nu att det är dags att inspirera och skryta för varandra om våra egna favoritprylar. själv har jag min Ricoh GR Digital II som absolut favorit.

tråden får gärna fortsätta här men tog sin början på facebook. jag har lyckats skramla ihop justa mössor från Lundhags som lottas ut till ett par lyckliga vinnare.

mer om tävlingen här http://www.facebook.com/pages/AVENTYRSLIV/71882534684#/note.php?note_id=82768558588

camera-inhand.jpg
 
skön översättning. läste precis igenom publiceringsreglerna för Utsidan och inser att vi inte kan fortsätta tråden eftersom jag bussar er vidare till just ansiktsboken. osis :(
 
Ööööhhhhhhhhh, fattar noll :-o
Lägger jag upp en bild pâ min favoritpryl sâ fâr jag en mössa? Öööhhh?
Och har jag ingen bild ska jag glömma upphovsrätten och sno en bild pâ nätet? Öööhhh?
Näää, köper nog en mössa frân ITAB.
 
Sittlappen

Efter att i åratal blött ner mina handskar för att ha något att sitta på vid raster fick jag ett hopvikbart sittunderlag. Oh what a joy!
Mitt senast fyller 1/4 av det första och isolerar garanterat mot -15 gradig backe. Dessutom ger det en liten fjädring under sittbenen.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
sajberjohan Favoritpryl??? Utrustning allmänt 76

Liknande trådar