Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag undrar om digitalkameran gått förbi en vanlig kamera beträffande bildkvaliteten, tekniken utvecklas hela tiden så jag vet inte hur det är med det,
Finns det ngt läge där den vanliga kameran är oslagbar än så länge?
Tänker enbart på bildkvaliteten,
Det var många år sedan jag såg nån anledning till att plocka fram min kamera med film, finns inte många tillfällen där den skulle kunna ge bättre resultat än en modern digital systemkamera.
Det var många år sedan jag såg nån anledning till att plocka fram min kamera med film, finns inte många tillfällen där den skulle kunna ge bättre resultat än en modern digital systemkamera.
Seså, vuxna karln, sluta genast upp att låta så där. Ta dig samman!
Den digitala kameran riktigt suger då det gäller att snabbt vilja fånga något på bild. Den ska surra och mäta avstånd och...krångla rent allmänt. I alla fall kompaktversionerna. Ögonblicket hinner både komma, existera och dra förbi innan den är klar. Så behåll du din plåtansamling.
uuuuuuhhuuuuuuuuubuuuuhuuuu, snyft, hulk !!!
Det finns ju ingen digitalkamera under5 lakan som tar kort just när jag, jag trrycker, uuuuhhhuuu..
Tack för att du ger mig hopp Ewerhof !
Den digitala kameran riktigt suger då det gäller att snabbt vilja fånga något på bild. Den ska surra och mäta avstånd och...krångla rent allmänt. I alla fall kompaktversionerna.