Deuter Kid Comfort III

Hejsan.

Hâller pà att knäcka ryggen genom att slápa omkring min 2-âring i en ganska opraktisk och obekväm gammal Haglöfs barn-bärare. Sâg häromdagen ett alternativ som sàg mycket intressant ut, nämligen Deuters modell Kid Comfort III.

Är det nâgon här pà Forumet som har fält-testat denna modell?

Med vänliga hälsningar

Mats

Sà det blev den till slut... själv var jag pà vippen att köpa en frân tyska BigPac, men hushàllskassan har f.n. andra prioriterngar, sà pappa fâr kámpa vidare med Haglöfs...

cpic3e776ff0a55bc_tn.jpg

Mvh / Mats
[Ändrat av malindo 2003-05-25 kl 20:31]

Precis:

man stoppar ned ungen i en ryggsácksvariant av bigpack glass, sà blir det lugnt och skönt under resten av vandringen (tysk uppfinning).

Mvh / Mats

Nåväl, man kan ju inte säga så mycket om vad man ser på de där bilderna, men ett rek. pris på 180 Euro + 30 Euro för taket är ju inte så blodigt. (Såg till på köpet att Karstadt på Mönckebergstrasse i Hamburg har den (stod utanför Karstadt i fredags i duggregnet och väntade på sambon. Attans!)

/Håkan

BigPack

Hemsidan är bland de sämsta jag skàdat i branchen, men produkterna verkar OK. I Andorra, där samtliga välsorterade alpina shoppar hade just detta märke vad gáller barn-mesar, fàr man densamma för knappa 100 Euro och ca 20 för taket. Jag provade (utan barn i ) och den verkade gedigen och bekväm.

Mvh / Mats

Liknande trådar

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg