• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Det måste vara nått sorts rekord...

Om ni kollar på inlägget "Vilka jägare är hårdast?" i träningsforumet, kolla hur många svar det blivit, hur många andra har fått så många svar? Sist jag kollade var det 175 svar, det är inte många som får det, ingen annan som jag sett...
 
Det är väl möjligt, men hur många av dessa inlägg innehåller nåt av värde för diskussionen, OCH framför allt, är diskussionen i sig meningsful?

Skulle inte tro det.

/ G (som bidragit med avsevärd mängd (bild på röd traktor med illaluktande släp...) i den nämnda diskussionen, men möjligen också nån mer meningsfull reflektion...)
 
ne, jag har inte sagt att det är några meningsfulla svar jag fått, det mesta är bara skräp... men det är många svar, och det tycker jag är ganska häftigt...
 
175 svar är bara drygt 1,3 procent av de drygt 13500 som läst tråden. Snarast lågt.

Mer intressant med bruttotalet 13500 som öppnat tråden. Det visar att ett forum av detta slag torde vara en utmärkt plats för tabloidernas rubriksättare att träna på sina löpsedlar. Kvitto direkt. Så pagren, om du har siktet inställt på att bli jägarmajor kanske du skulle sadla om;-)

Raskesven
 
Ganska intressant vilka ämnen som upprör och skapar debatt.. "Utmanaren" hävdade väl att hans melodifestival-tråd skulle slå alla rekord men han hade nog inte läst på sin läxa ordentligt...
 
Vissa tår är väl mer ömma att trampa på än andra.

Det är väl så att många tyvärr håller hårt på sin presige.
 
-Patric-; sa:
Ganska intressant vilka ämnen som upprör och skapar debatt.. "Utmanaren" hävdade väl att hans melodifestival-tråd skulle slå alla rekord men han hade nog inte läst på sin läxa ordentligt...

Det underlättar ju onekligen om man skriver varannat inlägg själv...

OM det nu vore en tävling, så skulle dock detta rimligen var fusk?

Eftersom det nu inte är en tävling får man väl istället försöka vara tacksam för alla intressanta inlägg även om de till så stor del kommer från samma perspon...
 
Håkan K; sa:
Några tacksamma ämnen om man vill ha rekorddiskussioner:
varg
skoter
jaga över huvud taget
nån enstaka "blajtråd" som t ex "Vilka jägare är hårdast?" kan oxå funka
knivar

Ett ganska säkert alternativ kunde vara ett inlägg om tält där man kritiserar ett visst märke som börjar på H (inte det norska), det skulle ta skruv.

Roger
 
tält på H måste väl ha ngt slags rekord om ser på alla trådar sammanlagt genom åren?


Jag tycker att Utsidan saknar ordentliga statestik funktioner för viktiga saker;)


/A