deff piller!

söker efter erfarenheter om olika deff medel.

Någon som testat: stacker, synerlin, effedrin eller något liknade.

Vilken effekt ni fick av de olika..


/micke
 
Skulle nog ta det lungt med dylika piller.

Efedrin har en del bieffeter och kan vara skadligt.
[Ändrat av crazy 2004-05-31 kl 23:34]
 
Ge dig inte på sånt skit, många preparat kan vara skadliga för hjärtat.. Lär dig istället att äta rätt!
 
Dålig idé

Efedrin är väldigt likt amfettamin, knappast vettigt att äta om man tränar.
Dessutom är det väl dopingklassat?
 
Urgh. Håller med tidigare kommentarer. Ät rätt istället och bränn underhudsfett genom träning och bättre kost om du måste tappa vikt. Deffning är starkt nedbrytande för kroppen och att göra det på kemisk väg kan vara direkt livsfarligt. Om du måste deffa dig inför tävling skulle jag be en tränare om hjälp istället. Skit i alla piller eller ännu hellre, skit i att deffa dig.
 
Varför deffa?

Kollade din intresseprofil Micke. Varför vill någon som är intresserad av fiske, långfärdsskridsko och paddling deffa???

Du skall vara glad för det underhudsfett du har det är bra med lite isolering vid dina aktiviteter.

Eller som en av mina kollegor uttrycker det subcutan charm.

Thure
 
hmm...

Det är ju alltid trevlig att vara lite fin.

jag tycker det e lite konstigt att alla är så konserativa när det gäller effe.. farligt e det säker med det e ju allt annat oxå, och jag som är ung och odödlig behöver ju inte oroa mig=)

/micke
 
Efedrin är inte farligt om man använder det på ett normalt sätt och inte lider av någon sjukdom tex i hjärtat.

Men däremot är efedrin inget som ger grymma resultat om inte alla andra förutsättningar för fettminskning existerar. Äter du fel händer det inget om du så käkar 10 tabletter om dagen förutom att du drabbas av biverkningarna.

Och äter du rätt kommer du gå ned utan att använda efedrinet överhuvudtaget. Alltså efedrin är överskattat och inget mirakelmedel.
Ta det för vad det är. Räkna med att du höjer din metabolism under några timmar med ett fåtal %. Visst frisätter man fettsyror lite lättare under en kort period men för att dra iallafall minimal nytta av det måste du träna samtidigt. Efedrin är som en piss i havet i ett fettminskningsprojekt.

Se till att ha koll på grundförutsättningarna för fettförbränning. Det absolut viktigaste är att du äter rätt mängd energi. Sen vilken energi det handlar om är mindre viktigt. Dock inte oviktigt. Men en diet går mkt bättre på choklad i rätt mängd än ris/kyckling/omega-3 i fel mängd. Du bör ligga 500-1000Kcal i energiminus. Sen bör balansen mellan näringsämnena vara iallafal hyffsad. Alltså måste du väga all mat och äta likadant hela tiden samt räkna,räkna,räkna innan du hittat en nivå som funkar att vidareutveckla ifrån. Att börja använda preparat utan att ha stenkoll på allt i övrigt håller inte..

Sen ska du träna rätt oxå. Ligger du energiminus utan att styrketräna plockar kroppen gärna musklerna som bränsle istället för ditt lagrade fett.
Du måste dessutom köra någon typ av cardioträning.
Gärna högintensiv. Glöm morgonpromenader osv, det är aktiviteter för hjärtsjuka pensionärer.

Man kan fortsätta i detta ämmne i oändlighet..

Kan du med gott samvete säga att du har grym koll på ovanstående så tycker jag du ska köpa efedrin och testa. Annars inte :)