Databas för vikter

Släpper nu en testversion på en databas för att registrera vikter på olika produkter. Tanken är att man lägger till sina egna produkter och de vikter som man själv vägt. Det gör att man kan få reda på vad olika produkter väger i verkligheten och vikten för olika storlekar.

Allt är inte klart, det finns fler planerade funktioner med listor och sökningar men jag tänkte höra vad ni tycker och få lite feedback innan jag fortsätter.

http://www.greenandfree.se/vikter

Lyfter mitt inlägg då jag har lagt in lite uppdateringar. Nu kan man lägga in bilder på produkterna och även namn och en länk till den som lagt in produkten.

Databasen blir intressantare ju fler produkter som läggs till så om intresset finns får ni gärna lämna lite feedback här eller lägga till någon produkt i listan.

Absolut ett trevligt projekt...
Kollade in sidan och de blev lite förvirrad när man klickar på Brännare och får upp Hillebergstälten..

Ojdå =) eftersom brännare är den första kategorin verkar det som några produkter hamnat fel. Dock är det åtgärdat nu...

Liknande trådar

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg