Daliga nyheter

Mamma har salt sin klatterbil- nu kommer det inte langre ga att aka till Kjuge med stil :( for er som kommer sakna komforten i en Huyndai Atos finns iofs alltid Minitaxi som ett alternativ :)

Pa fredag satter jag fotterna pa svensk jord igen- sen tar det inte lang tid innan jag ar tebaks med mina svettiga fingrar

Välkommen hem! Du kommer nog ganska snart upptäcka att det var dumt att lämna väggens trygga vrå, det är många som har fått ett väldigt nyp i fingrarna under din frånvaro...

jag har tenta i helgen så jag skjuter upp min comeback tills nästa vecka.

Misstänker att jag kommer befästa min välförtjänta(?)position som svagast/sämst på väggen när jag väl kommer tillbaks- jag är inte precis i toppform :(

Dessutom har jag fuckat upp mina fötter (det kan bli så när man bara har flip-flop sandaler på sig i 7 månader...) så jag vet inte ens om jag kommer kunna komma i mina gamla intorkade skor

vi ses nästa vecka (fast det finns en viss risk att jag kommer inom kompaniet och kollar om ni har några justa mössor - jag har inte riktigt vant mig vid det här underbara klimatet)

/big E

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg