Ska åka till Nepal & vandra Everestleden med besök i Everest BC i Oktober och letar efter en dagryggsäck som ska innehålla extraplagg, regnkläder, vatten och kameror.
Hur stor storlek tror ni jag behöver?
Det är viktigt att den har ett bra stoppat midjebälte och har bra ventilation utmed ryggen.
Har ni förslag på vilken jag ska välja?
Jag har tittat på Fjällräven Friluft har provat 35L och den är superskön men tror att den är onödigt stor. Har inte hittat den i 20L i någon butik så den har jag inte provat. Något dyr men superskön.
Sen har jag sett Bergans Skarstind 32
Priset är bättre och den är väldigt lik Friluft. Dock har jag inte lyckats hitta en enda bild som visar midjebältet hur det ser ut eller hur tjock det är.
Någon annan som har andra förslag som jag ska titta på?
Hur stor storlek tror ni jag behöver?
Det är viktigt att den har ett bra stoppat midjebälte och har bra ventilation utmed ryggen.
Har ni förslag på vilken jag ska välja?
Jag har tittat på Fjällräven Friluft har provat 35L och den är superskön men tror att den är onödigt stor. Har inte hittat den i 20L i någon butik så den har jag inte provat. Något dyr men superskön.
Sen har jag sett Bergans Skarstind 32
Priset är bättre och den är väldigt lik Friluft. Dock har jag inte lyckats hitta en enda bild som visar midjebältet hur det ser ut eller hur tjock det är.
Någon annan som har andra förslag som jag ska titta på?