Dags att köpa utrustning. Har åkt en del men anser att jag ändå är rätt grön. Är av åsikten när det gäller det mesta att jag hellre lägger till nån hundring när man ändå ska köpa saker som ska vara länge än att snåla och ångra sig efter nån vecka.
Efter lite läsande tror jag att jag fastnat på skyllermark röd. Tänkte att den där sidledsinställningen kanske är bra när man ändå ska köpa nåt. Även Pikmakarn svart verkar ha den möjligheten.
Någon med erfarenhet och åsikt om Pikmakarn svart vs Skyllermarks röd?
Har storlek 41-42 på pjäxorna, är 173 lång och tänkte sikta på något runt 45cm skena. låter det rimligt?
Angående pjäxor, vandringskänga-stil eller sån "sportigare" modell? testade en Lundhags tour skate? och jämförde med en Alpina Traverse. upplevde att Alpinan var som natt och dag bekvämare. Är det nån skillnad på stabilitet i dom olika alternativen? för och nackdelar?
Letat en hel del men det är hyfsat begränsat med info att hitta tycker jag.
Tacksam för svar! Trevlig helg!
Efter lite läsande tror jag att jag fastnat på skyllermark röd. Tänkte att den där sidledsinställningen kanske är bra när man ändå ska köpa nåt. Även Pikmakarn svart verkar ha den möjligheten.
Någon med erfarenhet och åsikt om Pikmakarn svart vs Skyllermarks röd?
Har storlek 41-42 på pjäxorna, är 173 lång och tänkte sikta på något runt 45cm skena. låter det rimligt?
Angående pjäxor, vandringskänga-stil eller sån "sportigare" modell? testade en Lundhags tour skate? och jämförde med en Alpina Traverse. upplevde att Alpinan var som natt och dag bekvämare. Är det nån skillnad på stabilitet i dom olika alternativen? för och nackdelar?
Letat en hel del men det är hyfsat begränsat med info att hitta tycker jag.
Tacksam för svar! Trevlig helg!