• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Dagens grav - jag bjuder på det

Hejsan, här kommer en kul sak som nog kan få er att dra på smilbanden på min bekostnad.

Efter att idag köpt ett nytt lättare kök, så köpte jag mig en våg, och började väga allt.
Några timmar senare tittar jag på bottom line och det är nått fel.
Närstudie visade att mitt Akto vägde ju 2,5 Kg, var det inte 1,7 (kontroll visade att det skulle vara 1,5)

hmm, mysko. Kan jag ha tryckt ner footprinten? ok. bara att packa upp. Och vad hittade jag där.

Jo i höstas bytte jag golv på mitt 25 år gamla Stalon. när det kom tillbaka så åkte det ner i fel påse, så 1kg var var detta extra innertält vägde. Tur man inte stuckit till fjälls med tältet osett

Christian
 
Tack för du delade, alltid fint med lite träning av skrattmusklerna. :)
Alla gravade.. förlåt, garvade friluftsmänniskor har väl gjort mer eller mindre dumma saker, gott att finna ut detta i hemmet dock! :-D