Tänkte om någon vecka cykla delar av upplandsleden. Hade från början tänkt starta från Uppsala men efter att ha läst att av leden som går från Uppsala skulle enbart vissa kortare bitar vara cykelbara om man kollar på de närmaste 10 milen av leden. Så har jag därför börjat kolla på att cykla från Siggefora till Härjarö och från Bålsta till Skokloster. Har sett Per Löwdins beskrivning på http://user.tninet.se/~ipg289h/First.html men den beskrivning tar bara upp första milen. Så jag skulle vilja veta om det finns en anledning till att man bara cyklar första milen eller om det går att cykla resten också. Är inte så viktigt att jag cyklar strikt efter Upplandsleden utan kan också cykla runt efter grusvägar eller stigar om det är parier som ej är cykelbara.
Önskar även få tips på andra lite längre cykelturer i närheten av Uppsala. Om det är någon som är sugen att hänga på är det bara att ni kontaktar mig.
Önskar även få tips på andra lite längre cykelturer i närheten av Uppsala. Om det är någon som är sugen att hänga på är det bara att ni kontaktar mig.