jal@eudoramail.com (Johan Lantz)
Gäst
Jag har planer på att någon gång cykla Spanien runt, om det blir 2001/2002 beror lite på omständigheterna. Anledningen till att jag skriver detta inlägg är dels att jag söker intresserade som kanske är sugna på att följa med ett par månader. Jag är också intresserad att höra av personer som cyklat i Spanien samt kan dela med sig av sina erfarenheter till mig. Resan är inte tänkt som en snabbvisit, alltså så snabbt som möjligt ta sig runt, utan jag hade tänkt att den också skulle bli en kulturell upplevelse. Har nämligen planer på att dokumentera mycket, ta mycket fotografier, dels skall man kunna följa expeditionen på nätet (dagligen hoppas jag), sedan har jag planer på att materialet som vi får fram skall komma till användning, kanske en utställning, bok mm. Så ni som haft liknande planer som jag hör av er. Vi kommer tillsammans att välja ut de platser vi anser vara värda att passera på vägen runt. Samla lokala specialitéer, matkultur mm. Ni som har intresse av foto, webbdesign, gillar att skriva eller bara tycker det skulle vara intressant att följa med hör av er till mig nu, vänta inte!!! Har ni andra idéer hör av er till mig, är öppen för det mesta.
MVH
Johan
MVH
Johan