Crescent fråga

Jag var på Böda NK och tittade in på Renata Chlumska nya ställe. Där fanns bla. en cykel som Renata cyklade från Nepal och hem till Sverige med. Efteråt kom jag på en fråga som jag sökt på nätet och på Crescents hemsida utan att hitta något svar på.
Är det någon som vet om cyklarna på den turen och på hennes senaste USA resa tillhör MTB, sport eller race klassen? Kanske vilken modell som hon använde sist?
Är det original cyklar från fabrik eller utrustade speciellt för dessa turer?
// Nicke Nyfiken

På hennes

utrustningssida kallas den för MTB bike....Sannorlikt är den ett specialbygge, dvs sammansatt med de komponenter som hon och sponsorn ville pröva.
//J

Köp Inte Crescent

Min två år gamla crescent fick ett rambrott som inte kunde ersättas på ett riktigt vis med motiveringen: Cykeln är använd. Då de tydligen inte håller med utbytesramar, tagit slut? erbjuder de kunden att köpa en ny crescent för halva priset. Efter två år! Makalöst och oseriöst av CykleEurope.

Per

Min två år gamla crescent fick ett rambrott som inte kunde ersättas på ett riktigt vis med motiveringen: Cykeln är använd. Då de tydligen inte håller med utbytesramar, tagit slut? erbjuder de kunden att köpa en ny crescent för halva priset. Efter två år! Makalöst och oseriöst av CykleEurope.

Per

Verkar dåligt av företaget, de skall ju vara så stora nog att kunna hålla hög service, eller så är det därför de inte gör det.
Vilket fall som helst ser det ut som att Renata också valt bort Crescent på sin senaste USA resa. Har tittat och hittat den utrustningslista som fanns och det står bara MTB och inget cykel märke finns representerat under sponsorer heller. Det går inte heller att urskilja på korten heller vad det är för cykel. det ser dock inte ut som en MTB heller riktigt..

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
kallem Crescent Kebne (2011) Långcykling 4
lowe Ramstorlekar Crescent Långcykling 2
rulleputt crescent ltc 700 behöver mer data(info) Långcykling 1
.Nisse. Crescent LTC800 eller Nishiki Hybrid Pro SL? Långcykling 25
FB Däckdimension på 12 växlad Crescent (80/90-tal) Långcykling 16
magrom Är Crescent Abisko bra? Långcykling 0
lowe Crescent sport Långcykling 6
andersh Hur utrusta en Crescent Ewahz med packväskor och annat Långcykling 1
barend Crescent Kebne Långcykling 1
Cippan Crescent Oden någon? Långcykling 0
jenni888 Crescent Långcykling 5
Daavid Crescent Abisko Långcykling 4
dirty harry Var kan jag hitta en ny Crescent Egil (den är stulen)? Långcykling 0
nkp Långfärd med CyclePro, Crescent el. motsv.? Långcykling 3
Luffarn Crescent Kebnekaise Långcykling 1
Crescent Abisko? Långcykling 1
Trialsin Specilized Awol touringhoj fråga Långcykling 2
Soffgrupp Fråga om fälgar, ekrar och hål! Långcykling 9
A.K Sadel fråga! Långcykling 13
Gohan Fråga om däck Långcykling 2
Haddock Fråga om hjulbygge... Långcykling 9
nobbbe fråga Långcykling 2
Ruller Pinsam fråga om växelwirebyte Långcykling 3
barend Fråga om hjul Långcykling 4
swat Fråga om cykeltur mellan Kiruna och Narvik Långcykling 1
skrinnare Fråga till SJ- Vad är problemet med cyklar på tåg? Långcykling 0

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg