• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Costa Rica - nationalpark - Tanzania (Victoria)

Resekompis ger mycket mer.

Finns du "resekompis" med någon erfarenhet av liknande platser och/eller tillräcklig kondition, posivitet, livsglädje, som ej backar för smärre strapatser ?
Jag själv har rest i alla världsdelar från Patagonien till Samoa och Stockholm.

Hör i så fall av dig till vipfriends@hotmail.com

Under januari/febrúari 2001 planerar jag att besöka endera platsen.
Costa Rica har jag besökt tidigare och vill nu till en av de fantastiska parkerna som ligger utmed Karibiska havet. Det är en av de artrikaste i världen.

I Tanzania har jag en kompis sedan 14 års ålder som har ett safariföretag. Jag har inte varit där tidigare. Det är i "staden" Victoria alldeles i närheten av Victoriafallen. Alltså södra änden av Victoriasjön. '

Glöm nu inte att det finns många mist lika intresanta upplevelser utöver djur och natur. Ett av mina stora intressen är folkliv och folklivshistoria !

//Öjvind 40-talare

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Pelle Neding Äventyr i Costa Rica i december? Reskompis 1
avslut120813 Rondane nationalpark 20-29/7 Reskompis 0

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg