Hej där ute!
Köpte en Garmin Colorado 300 för någon månad sen. Efter en tid började mitt "rollerhjul" haka upp sig. Tänkte att det var något man får stå ut med. Men när sedan felet kom åter då och då kände jag att jag ville skicka in gpsen till min återförsäljare som skulle skicka den vidare till Garmin.
Dessutom var min batteritid med nyladdade batterier bara ca 9h mot 15h som utlovades. Detta testade jag när jag la min gps i fönstret för att testa batteritiden (täckningen var dock bra). Nu har jag hört via min återförsäljare(köpte gpsen via nätet) att Garmin inte hittade några fel på min gps. Detta tog Garmin tre veckor att konstatera.Hur tycker ni man ska göra?
Gilla läget eller gå hårt på Garmin om felen kvarstår och hur ska man gå tillväga isf?
//Sjobbe
Köpte en Garmin Colorado 300 för någon månad sen. Efter en tid började mitt "rollerhjul" haka upp sig. Tänkte att det var något man får stå ut med. Men när sedan felet kom åter då och då kände jag att jag ville skicka in gpsen till min återförsäljare som skulle skicka den vidare till Garmin.
Dessutom var min batteritid med nyladdade batterier bara ca 9h mot 15h som utlovades. Detta testade jag när jag la min gps i fönstret för att testa batteritiden (täckningen var dock bra). Nu har jag hört via min återförsäljare(köpte gpsen via nätet) att Garmin inte hittade några fel på min gps. Detta tog Garmin tre veckor att konstatera.Hur tycker ni man ska göra?
Gilla läget eller gå hårt på Garmin om felen kvarstår och hur ska man gå tillväga isf?
//Sjobbe