Inget vidare drag i den här tråden nej. climb-in är ju årets bästa!
Jepp, har för mig utsidanintresset för climb in var lika brinnande förra året. Kanske för mkt tokholmsklättrare här..
hoppas det blir lika många tält som vanligt
Vad är helgens projekt?
mitt blir klart att inskola den nya generationen i att sova i tält, får se hur det går och ursäktar redan i förväg för störd nattsömn. (tälta inte nära vårat blåa TNF-tält om ni är kinkiga)
Är nog OK, Höglandsklättrarna har ett par storsnarkare med. Om vi gör tvärtom, å lägger tälten PRECIS bredvid varann, så tar nog ljudvågorna ut varann, å de andra får sova lungt.
Projekt..
Klättermässigt blir det att göra de leder jag gick andreman på förra året, då jag var helt nybakad tradklättrare (Fast Gunnars Skräck föll redan den 6:e mars i år), bl.a Babianen Direkt, Rosa på Bete å lite annat. Defintivt Snett åt Höger, som jag gick fel på som tusan, å ramlade av.
Lugnare med att våga ta fall nu, så några hårdare leder får väl testas. Är t.ex löjligt sugen på att ramla av Tuborg...
Ska även hjälpa till att inviga ett gäng mossklättrare från mörka småland i himmelriket som är västkustgraniten, så sen kommer man inte höra annat än "ska vi inte åka till jattebaaarj snart igen??"