Cho Oyu

I vinter ska jag bestiga Aconcagua. Om det känns bra i kroppen efter bestigningen. Funderar jag på att bestiga Cho Oyu. Cho Oyu bestigningen kommer då att ske om 2-3 år.
Jag undrar om det finns någon/ några som är intresserade av att följa med. Det skulle uppskattas om någon är en organisatör ut i fingerspetsarna :)

I vinter ska jag bestiga Aconcagua. Om det känns bra i kroppen efter bestigningen. Funderar jag på att bestiga Cho Oyu. Cho Oyu bestigningen kommer då att ske om 2-3 år.
Jag undrar om det finns någon/ några som är intresserade av att följa med. Det skulle uppskattas om någon är en organisatör ut i fingerspetsarna :)

Låter inte helt fel. Ska själv iväg nästa år till mont blanc och något senare till kilimanjaro. Cho Oyu är också ett berg som lockar stort och tidsmässigt ( 2-3 år ) passar mig jättebra.

Organisatör ut i fingerspetsarna vet i fan med jag brukar lyckas bra :)

Lycka till med Mont Blank och killi.
Det skulle vara kul om du nappade på Cho Oyu. Men du har ju några sköna berg att se fram mot.

ska du köra via ett företag? Priset verkar landa på 125 000kr. Om du ändå ska upp i de priserna, är det inte lika bra att köra på Everest?

Liknande trådar

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg