• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Chans att handla gratis

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
snubblade över [butiken] genom en kompis blogg.

De har tydligen en tävling där fyra deltagare tävlar i att vara vakna. På tisdag, kan man handla vad man vill hur mycket man vill. Om personen man handlar om vinner så får man tillbaka hela beloppet,

Snabb huvudräkning, 25 % chans att få allt gratis.

Jag ska iallafall storshopa på tis.

hejjar på ronnie (min vän)


bra forum det här.
 
Senast redigerad av en moderator:
snubblade över [butiken] genom en kompis blogg.

De har tydligen en tävling där fyra deltagare tävlar i att vara vakna. På tisdag, kan man handla vad man vill hur mycket man vill. Om personen man handlar om vinner så får man tillbaka hela beloppet,

Snabb huvudräkning, 25 % chans att få allt gratis.

Jag ska iallafall storshopa på tis.

hejjar på ronnie (min vän)


bra forum det här.

eller hur...
ska fan in dit o kolla....

diggar han ronnie, clown killen...
 
Senast redigerad av en moderator:
Angela

Hon kommer ju whoopa de andras ass....
Känslan jag fick av henne från Robinsson var ju Commando-soldat....

Skulle iof sig vara koolt att se hur länge man pallar vara vaken. Men som sagt ovan...vem ids....lär ju vara en skön baksmälla sen i ett par dagar.
 
Jösses, vilken idioti. Förmodligen kommer de få lotteriinspektionen på sig också.


Men det är klart, tjackar man för lika mycket från var och en av de där miffona, så blir det tjugofem procent rabatt. Inte så man börjar dansa, men helt OK.
 

clindh

Forumvärd
Ok kul att ni hejar på era vänner men kolla gärna in forumreglerna innan; gör man inlägg för egen eller närståendes vinning så kommer det kallas "smygreklam". Men företeelsen i sig kan man ju diskutera förstås.
 
Jösses, vilken idioti. Förmodligen kommer de få lotteriinspektionen på sig också.


Men det är klart, tjackar man för lika mycket från var och en av de där miffona, så blir det tjugofem procent rabatt. Inte så man börjar dansa, men helt OK.

du får lätt mer än 25 % procent chans om du handlar av ronnie, angela släng dig i väggen, har sett han elda upp allt hår på kroppen med hjälp av en annan clown som spruta eld på honom (han hoppade ner i tunna 0,5 sek efter..

skulle tippa ronnie som 50 % chans
 
du får lätt mer än 25 % procent chans om du handlar av ronnie, angela släng dig i väggen, har sett han elda upp allt hår på kroppen med hjälp av en annan clown som spruta eld på honom (han hoppade ner i tunna 0,5 sek efter..

skulle tippa ronnie som 50 % chans

Blev det Lunarstorm här nu?
Herregud barn, knalla iväg och lek pâ nâgot barnforum och lât oss slippa ert tramsande.
 
Blev det Lunarstorm här nu?
Herregud barn, knalla iväg och lek pâ nâgot barnforum och lât oss slippa ert tramsande.

varför är du så hostile? du kan väl välja att inte titta i tråden om du störs. låt oss som vill diskutera tävlingen, vad man kan köpa och vem man ska handla av diskutera det. så kan väl du hålla dig till gubbdelen av sidan.

lämna hink och spade och drick ditt kaffe på fat.

hej då
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.