Camp Molloy

Varför tog han av sig T-shirten när det var 200 m kvar till pinnen som de sprang mot? Tyckte han att det var för varmt, springer man snabbare utan T-shirt eller ville han bara visa sina bröstmuskler för TV-publiken...

muskler?

Jag tror han bara ville verka lite macho...
Vilka muskler förresten :)
Det skulle räcka med ett program i veckan, På fredagarna skulle ju passa bra...

hade/kim

lovande

Jag såg hela programmet och jag tycker att det verkar lovande. Jag ska nog fortsätta att se det. Men det var lite fånigt att han tog av tröjan..

//Alex

Tycker det verkar bli ett riktigt bra program. Verkar inte bli lika mycket sitta och snacka skit om alla andra hela tiden.

Om någon sen tar av sig en tröja i när de springer bryr jag mig inte om, fast nästa gång kanske en av tjejerna gör det och då blir det genast mycket intressantare *S*

Såpatätheten...

Håller med många andra här om att det är lite för ofta att sända det varje dag. En gång i veckan med lite mer kvalité på vad som visas. Jag tror att det är därför som Robinson hållit ut så länge, just för att de inte gjort en 'visas-varje-dag-med-två-repriser'-dokusåpa.

Danne

Ni missar det viktigaste

Jag hann tyvärr inte se hela igår men håller med om att ett längre program/vecka hade ökat chansen att jag ska följa programmet.

Dock har ni alla missat det viktigaste. Nån paltskalle på TV4 har lagt programmet så det krockar med Simpsons på ZTV. Grymma öde! två program man vill se på en dag och så ligger dom samtidigt.

/M

Ska man springa i bar överkropp borde man vara paddlare och därmed ett muskelberg, vi har ju alla lärt oss vilken otrolig massa det ger.
Undrar om Fatman såg tälten?

JL

När jag blir statsminister skall jag förbjuda alla såpor. På lördagskvällarna kl 20.00 skall jag lägga in program från UR. Dessutom skall jag införa TV-fritt på söndagarna med bara brus på alla kanalerna.

tråkigt

Nåt som jag tycker är tråkigt med camp molloy är att
man röstar ut isället för att skicka hem den som förlorar och låter dem som är bäst vinna........

Såg dagens avsnitt

och antingen missade jag nåt eller så hände ingenting. Om man ska visa det varje dag borde man väl sett till att det skulle hända saker att fylla programtiden med. (Man skulle kanske följa kanal5:s exempel och skicka in lite sprit när det blir för tråkig TV :)

Nej, jag håller mej till Simpsons de dagar jag har tid att glo på TV vid 19:30

/M

Liknande trådar

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg