Bushcraft i GBG området?

Hej!
Jag undrar om det finns någon som är intresserad av att byta erfarenheter kring bushcrafting etc i göteborgsområdet? Kanske ses runt elden någon gång? Kan vara trevligt med en tur tillsammans eller kanske bara byta tankar online, bra platser, var man får tag på bra material etc... Själv har jag sysslat ett tag med bushcrafting och kan väl en del men det är alltid roligt att dela med sig och plocka upp ett och annat nytt. Finns alltid mer att lära! Självklart får även andra delar av Sverige delta i tråden men avstånd kan ju vara ett problem om man ska ses....

Tjenare!

Så trevligt! Själv så är jag en bushcraftare ifrån Skåne, är ute ofta, året runt :) jag har detta som största intresse, o har gjort detta i över 30 år, vandring förekommer emellanåt oxå. När jag är ute så är det på hemmaplan (Skåne) men jag tycker det är roligt att det finns fler som idkar Bushcraft här på Utsidan :) känner du till Nordic Bushcraft o Svenska överlevnadsällskapet, ?

Med vänlig hälsning, Nicklas L

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg