Bra sandaler?

Någon som har tips på bra sandaler av "Tevamodell" att använda vid kajakpaddling? Tidningsannonserna svämmar ju över av erbjudanden med billiga sandaler, men frågan är hur väl lämpade de är för paddling och vilken kvalitet de har?

Köp Teva

Det är inget snack om saken......

Har hafft mina Terra-Fi i fyra år

De håller fortfarande...........min kära moder gnällde över att de kostade 900kr men hon har förstått att det var värt det......Hade merrel-sandaler tidigare men de gick sönder efter två veckor......

så chansa inte utan köp TEVA ........ mitt tips e terra-fi ,.....de är dyra men gudomligt sköna

Teva - igen

Teva är nog ett bra (men kanske aningen dyrt) val. Fast frugan tycker att de luktar...

Teva-alternativ!

Hej! Det kan låta konstigt men jag valde Nike-sandaler framför att köpa ett par nya Teva när mina gick sönder(i förtid!). De är mycket bra att vandra i då gasklacken dämpar bra. Upplever att de är stabilare än Teva då sulan är mera vridstyv(provade ca 20 par). Sandalen är enligt Nike anpassat för vatten aktiviteter, något jag tycker stämmer då remmarna i vått tillstånd ger bra stöd utan att skära in. Luktar mindre än Teva´s då de saknar smuts samlande mönster inne i sandalen. Recension:
http://www.utsidan.se/recensioner/visaobj.asp?ID=622

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
BKC Halkfria sandaler Paddling allmänt 0
bieurn Reef-Sandaler! Paddling allmänt 7
Strmbrg Vattentåliga sandaler? Paddling allmänt 26

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg