bra men alldeles för slö

Jag gillar speciellt diskusions delen där man kan få många goda råd och idéer av andra likasinnade.
Tyvärr så är sidan i mitt tycke allt för långsam, det tar jobbigt lång tid att bläddra mellan olika inlägg, detta trots att jag sitter med en 10Mbits uppkoppling.
En "snabbare" utsidan.se skulle i alla fall göra mig glad

Jag lider inte

Sitter (bara) med fast 256 kbituppkoppling och tycker inte alls att det är slött. Jag kan bläddra mellan forumen på ett par sekunder. Självklart tar det lite längre tid att bläddra mellan forumsidorna är mellan vanliga websidor då man här måste hämta information i olika databaser. En lagom minimalistisk design, som Utsidan har, tycker jag är perfekt. Lagom ögonfröjd men samtidigt fortfarande användbar.
Fortsätt så!
/H

Inte långsamt här

Hur snabb är din burk, hur mycket minne har den? Vilken browser använder du? Det har också en stor betydelse för hur snabbt du får fram sidor.

Själv använder jag Netscape 6 och den fungerar inte lika bra som Internet Explorer. De händiga Javascript menyerna fungerar inte t.ex. Det är väl ingen browser-specifik kod inlaggd får man hoppas.

/Jonas U

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg