Bra hemsida?

Är det någon som känner till nån bra gör det själv sida i klass med www.andersj.se

Anders sida har get mig sjukt mycket inspiration men det har ju inte hänt något på den sidan de senaste åren.

Finns det fler lika bra hemsidor??

Backpackinglight.com

Har ett fint forum och en hel del artiklar. Den amerikanska termen är myog, make your own gear .

Värt pengarna för den prenumeration tycker jag.

Sent from my HTC Vision using Tapatalk

Jag har sufat runt massor och hitta lite sidor, men ingen som är lika bra som Anders sida.
Därför frågar jag om det är nån som känner till en liknande sida som jag kanske har missat.

Enligt min erfarenhet regerar andersj, men många artiklar på bpl är också riktigt bra. Jag gillade serien där de gjorde en lätt tarp, ryggsäck och packpåse av ett stycke spinnakerväv. Jag lyckades slöjda ihop en rygga, även om deras instruktioner var dåliga gällande tömmarna som blev för svaga.

En annan sajt är thruhiker.com. de har en hel del fina mönster.

Enligt min erfarenhet regerar andersj, men många artiklar på bpl är också riktigt bra. Jag gillade serien där de gjorde en lätt tarp, ryggsäck och packpåse av ett stycke spinnakerväv. Jag lyckades slöjda ihop en rygga, även om deras instruktioner var dåliga gällande tömmarna som blev för svaga.

En annan sajt är thruhiker.com. de har en hel del fina mönster.

En MYOG-serie på BPL? Har du länk?

Haha....ursäkta trådkapningen men min kollega berättade just när han som Norrman jobbade i Trollhättan som ung och någon Svensk kollega sa att han hade pulat i garaget och i källaren och överallt...trädgården...Gissa om Ola Norman blev konfunderad.

Nåja. Tillbaka till ämnet: Tror många inte orkar driva domän. Har själv försökt inspirera med olika projekt men det var bara allt för dålig feedback. Man fick mest hatbrev för att man använt sig av frames, osv. Aldrig mer. Tror jag...

Edit: Så...hittar ni en sida tror jag det uppskattas med positiv feedback. Kanske skulle man kunna starta någon webcommunity? Det finns en som heter www.alternativ.nu för självhushållning som är supertrevlig.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg