• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Bouldring/Toprepklättring.

Hallå! Söker någon/några att klättra med som håller till i klättercentret i antingen solna eller telefonplan, har kort på båda ställerna. Ska gärna vara någon som är nybörjare som jag så man klarar av ungefär samma väggar, inom toprep så klarar jag av max 6b än så länge, och inom bouldring så behärskar jag dom röda problemen.
Hör gärna av er.
Tobias

Klättring telefonplan

Hej
Jag har klättrat boulder och topprep i vår och vi är två personer (födda -71) som klättrat, men vi vill gärna få med någon mer, för att inte behöva ställa in så fort någon inte kan.
Vi har klättrat på måndagkvällar, men onsdag- och fredagkvällar och helger kan också vara möjliga.

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
kustom-k Bouldring i Dalarna? Klätterkompis 4
pettrus_1 Klätterkamrt sökes i Stockholm, Bouldring+Sportklättri Klätterkompis 1

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg