Borttappade kommentarer

Vid ett par tillfällen har jag sett på "Min sida" att någon har kommenterat en artikel som jag skrivit, men när jag klickar för att läsa kommentaren så finns där ingen. ???
Nu senast - 5/1 - var det Anders Rozenbergs som skulle ha kommenterat min text "I snösparvens rike". Förklaring?

HåkanF

Anders R kontaktade mig och berättade att han inte skrivit någon kommentar, utan enbart betygssatt artikeln. Då undrar jag förstås:
Var registreras betygssättningen? Jag ser ingen i anslutning till artuikeln.

HåkanF

Du fick en 5:a, både välskriven, spännande och mycket informativ, jag planerar själv vandringar i området så all info suger man åt sig! (Å f*n nu fick du en kommentar också) ;-)

De få gånger jag lagt in bilder har jag deaktiverat betyg, och jag sätter aldrig betyg på andras bilder elelr artiklar. Kan man inte uttrycka sig i ord, lär inga siffror i världen hjälpa.

Jag tror jag satt betyg exakt en gång, och det var i en recension av Uteliv i Linköping. Kommer inte ens ihåg om man måste. Och jag är mkt skeptisk mot amatör-recensioner, som kan bli direkt ansvarslösa.

Vid ett par tillfällen har jag sett på "Min sida" att någon har kommenterat en artikel som jag skrivit, men när jag klickar för att läsa kommentaren så finns där ingen. ???

Jag har också råkat ut för samma sak en gång, vilket förbryllade mig. Också detta var en artikel. Helt klart är det något som inte fungerar klockrent här.

/Hans

clindh

Forumvärd
Det går alltså att sätta betyg på något utan att lämna kommentar. Är det bra/dåligt?

Jag tror mig ha fixat nu så att sådana inte listas på Min sida

Det är förstås helt OK att betygsätta utan att kommentera... OM jag som skribent kan se betygen! Det kan inte jag.

HåkanF

Med risk för att bli betraktad som tjatig bumpar jag denna tråd.

Jag undrar fortfarande: Var syns de betyg som sätts på artiklarna?

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg