boreal bulnes

är riktigt sugen på ett par boreal bulnes men vet inte var ja ska köpa dem billigt. tierra i sthlm hade dem på rea för 900pix men min storlek var slut. nån som vet var jag kan finna ett par eller nån som har tips på motsvarande?

Prova Fuji

Hej Lars

Jag har sedan flera år använt Bulnes och jag är väldigt nöjd med dem. Min recension av kängan kan du läsa här: http://www.utsidan.se/recensioner/visaobj.asp?ID=912
Du borde kunna prova ut rätt storlek med ett par Boreal Fuji eftersom Fuji och Bulnes är väldigt lika. Ta sedan och beställ ett par Bulnes från High Sport. Ta även kontakt med Addnature. De säljer Boreal och de kan kanske skaka fram några Bulnes.

Mvh Henrik Davidsson

Titta på Fuji!

Stod själv och valde mellan Bulnes och Fuji i fjol. Det som fick mig att välja de senare var att Fuji verkade stabilare och var "mer känga för pengarna". Ett bredare användningsområde, helt enkelt. Viktigt när man ska ut med så mycket pengar.

Titta på Fuji alltså! Fuji fanns på Tierra Sthlm förra året. Det är en väldigt populär modell, så det vore konstigt om det inte gick att få tag på den i Sthlm.

Fuji är den enda känga jag ägt som jag inte ens behövt gå in. I princip var det bara att snöra på sig de nya kängorna och dra iväg på en tiodagars tälttur...

Petra

Dyrt!!

bushmaster84; sa:
PRISET!!!!!!!! fujin kostar fan 2000pix o bulnes gick los på 900. e man student så e man

De måste ha höjt priset, när jag köpte Fuji-kängorna betalade jag 1600 kr. Men hur som helst, visst är det dubbelt så dyrt. Och Bulnes är ingen dålig känga. Hoppas att du får tag på den. Men som någon nämnde tidigare, Fuji och Bulnes är ju så lika i passformen att du i princip kan prova ut Fuji och sedan beställa Bulnes på nätet.

Lycka till!!

/Petra

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Håkan K Boreal Atlas? Kläder 6
L-O Boreal FUJI?????????? Kläder 4
Setter Boreal Kläder 0
kmsellin Boreal Pamir tips! Kläder 0
BOREAL Kläder 3
Erfarenheter av Boreal Fuji? Kläder 0

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg