• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Borde vi inte ha lite fler knivtrådar?

Problemet

som jag ser det är att trådarna är för långa och innehåller för mycket upprepningar och att trådarna inte skiljer sig så mycket från varandra.

Jag skulle vilja ha smalare, kortare och fler knivtrådar.

Thure
 
Jag skulle vilja ha en sammanställning av de bästa knivtrådarna...
Så om ngn har lite att göra så kan du/dessa personer gärna påbörja en sådan tråd...
 
haha.. din vana trogen så förväntar du dig att andra gör arbetet åt dig.. det e väl för fanken ingen som sammanställer knivtrådarn till dig, du får nog snällt läsa dom själv..
 
Tror det är bästa att sluta med de personliga påhoppen, patrik...
Det visar enbart ditt sätt att propagera mot de som tycker annorlunda än dig själv.